Powered By Blogger

Bun venit! Welcome!

Bun venit! Welcome! Blog în stil H2O!

duminică, 1 ianuarie 2012

2012!!!

   A venit, în sfârşit, 2012!!! Am intrat într-un an nou!! Cum v-aţi petrecut revelionul? Am primit câteva veşti de la Emma, care şi-a petrecut revelionulîn Germania.


       " Salut! Sunt Emma! Am petrecut revelionul alături de părinţi, în Germania.
Filmul Anului Nou
 Se pare că în unele oraşe din Germania se păstrează o tradiţie foarte ciudată. La miezul nopţii, locuitorii vizionează un film anume , "Dinner for One". M-am gândit să-l văd şi eu. Este vorba de o femeie care întinde masa pentru... prietenii ei care muriseră de ceva ani. Mai mult, filmul acesta este vizionat chiar şi în baruri sau alte locuri publice.

Ein frohes neues Jahr!
Înseamnă: Un An Nou Fericit!

O altă tradiţie de Anul Nou din Germania este aceasta:  nemţii aruncă plumb topit în apă rece pentru a interpreta viitorul după forma pe care o ia metalul. Pe lângă asta, nemţii lasă puţină mâncare până după miezul nopţii, ca un fel de asigurare că vor avea bogăţie şi în anul care tocmai a venit.

Bun-venit în Spania!

Cu o săptămână înainte de a veni în Germania, am călătorit în Spania şi m-am interesat şi de tradiţiile lor de anul nou. Eu o să vă prezint tradiţia care mi-a plăcut CEL MAI MULT.

Strugurele norocos!

Când bate ceasul la ora 12, de Anul Nou, spaniolii mănâncă 12 struguri dintr-un ciorchine, pentru a asigura 12 luni fericite dintr-un an.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu