Powered By Blogger

Bun venit! Welcome!

Bun venit! Welcome! Blog în stil H2O!

luni, 28 iunie 2010

Ce trebuie să faci?
Crezi că eşti pregătită de vacanţă?
Îţi pui multe întrebări, nu?
Vei afla în acest test dacă eşti pregătită de vacanţă!

Test:
  1. Unde mergi în vacanţă?
A) La mare, sau la ştrand undeva
B) În străinătate
C) La bunici

2.  Cât de mult vă doreaţi vacanţa pentru a avea distracţie la maxim?
A)Am fost nerăbdătoare
B) Eu nu mi-am dorit aşa mult
C) Nu am vrut să vină vacanţa

3. Cine a aranjat unde va fii vacanţa?
A) Eu, desigur
B) Eu şi mama/ tata
C) Mama/ tata

4. Dacă ar fii să te duci la mare ce ai alege să faci?
A) Ai înnota
B) Ai juca polo, volei, etc.
C) Ai sta la soare şi te-ai bronza

5. Dacă ar fii să alegi un lucru pe care l-ai lua în vacanţă, care ar fii acela?
A) Scoicile tale preferate  care îţi aduc aminte de vacanţă
B) Masca de păr pentru apă
C) Cartea ta îndrăgită

6. Dacă ar fii să întâlneşti un loc super-cool , ce ai face?
A) Aş poza şi aş filma acel loc, pentru a le prezenta prietenilor acea împrejurime fascinantă
B) Aş privi cu admiraţie.
C) Aş întoarce capul şi m-aş îndrepta spre parc


                              
A) : Eşti pregătită absolut de vacanţă. De când sperai că o să vină. Erai probabil nerăbdătoare. Tu o să ai parte de cea mai mare distracţie. Succes!

B) : Îţi place mult vacanţa! Însă câteodată se mai întâmplă să fie vacanţe urâte. De aceea tu nu "protestezi" dacă nu vine vacanţa . Deci  tu eşti între-şi-între pregătită de vacanţă!

C) : Eşti o fată care iubeşte vacanţa! Însă să ştii că ţi-ai pierdut încrederea în tine!
Oricât de plictisitoare poate fii vacanţa ta, încearcă să adaugi un strop de distracţie. Aşa , vacanţa vei credea că este un vis împlinit.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu