Powered By Blogger

Bun venit! Welcome!

Bun venit! Welcome! Blog în stil H2O!

joi, 8 aprilie 2010

Despre Just Add Water!


Salut!! Aceste este blogul "Just Add Water", blogul sirenelor H2O. Acuma o veţi vedea pe Kim Sertori, dar nu vă supăraţi. Avem investigaţii NON-STOP despre sirene!! După ce veţi vedea nişte concursuri cu premii, veţi afla despre noua sirenă h2o, Bella, iar după postere veţi vedea CV-ul sirenelor. Apoi daţi repede pe "POSTĂRI MAI VECHI" şi de data asta veţi afla despre tot. Mai sunt publicate şi alte chesti, dar acele postări le veţi vedea singuri! Apoi după ce aţi "navigat" pe acest blog şi va plăcut, pur şi simplu faceţi-vă un cont ăi veţi afla mai multe. Înscrieţi-vă repede la concurs. Trebuie doar să îmi spui că vrei. Dacă vreţi să vorbiţi cu mine pe mess s-au pe mail faceţi aşa cum spun eu: mai întâi adăugaţi-mă în lista voastră. ID-ul meu e ivnedelcu. Adresa mea de mail e ivnedelcu@yahoo.com!! Acum îmbarcaţivă şi navigaţi pe blogul acesta!
Aştept şi vorbe de-ale voastre! Ciao!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu